Ponuda PILATES

pilates_16tlX

PILATES


TERMINI: utorak i četvrtak od 18:00 - 19:00 h i subota od 09:00-10:00 h

Trenerica: Maja Capan

Sve prijave na broj: 091/6140-145


Koncept gradijalnog i terapijskog djelovanja na muskulaturu razvio je njemački trener Joseph H. Pilates 20-tih godina prošloga stoljeća. On je svoju tehniku razvio i unapređivao promatrajući promjene na vlastitom tijelu.Sve se vježbe izvode vrlo lagano, bez naglih pokreta ili pocupkivanja u mjestu, što ih ne čini lakšim za izvedbu od drugih popularnih oblika tjelovježbe, budući da se radi o izometričnim vježbama koje traže izdržljivost. Treba naglasiti da se kod takovog vježbanja mišićni volumen ne pojačava, već postaje elastičan, vretenast i gibak. Namijenjen je ljudima koji žele jednostavno poboljšati neki aspekt vlastite tjelesne forme, kao što su zdravlje, sportske pripreme ili potreba da se ispravi neki dio posture tijela (npr. loše i pogrbljeno držanje i sl.).  S obzirom da se kralježnica i zglobovi  vrlo dobro tretiraju pri vježbanju pilatesa većina doktora ga preporučuje kao redovnu dnevnu tjelovježbu.Cilj pilates treninga je uz vježbe jačanja i istezanja izgraditi jaki centar tijela, ojačati i oblikovati mišiće, te poboljšati držanje tijela. Kretnje se izvode vrlo koncentirano uz tehniku disanja, kako bi se tijelo i duh dovelo u ravnotežu.